12 Temmuz 2013 Cuma

3D Ben 10 Psyphon - 3D Ben 10 Oyunları

3D Ben Oyunları arasına yeni eklenen 3D Ben 10 Psyphon oyununda Omnitrix'i karakterini yöneterek Ben 10'u farklı canavarlara dönüştürebilir ve dev yaratıklara karşı savaştırabilirsiniz.
Oyunun başından beri uzaylılarla savaştığımız için Ben 10 oyunlarını seven birçok ziyaretçimiz var ve elimizden geldiğince 3D Oyuncu ekibi olarak yeni 3D Ben 10 oyunlarını sizlerle paylaşmaya özen gösteriyoruz. Psyphon Dönüşü gibi benzer isimli oyunlarla da karşımıza çıkan Ben 10 Omnitrix Unity 3D alt yapısı ile dikkat çekiyor. Unity ile hazırlanan bu muhteşem ve geniş kapsamlı oyunda sizleri kendine bağlayacak. Oyunda birçok gezegene ışınlanarak takım arkadaşınız Rook ile birlikte uzaylı canavarlara karşı savaşacaksınız. Savaştıktan sonra topladığınız özel nesneler sayesinde savaşçılarınızı geliştirebilir ve yeni Omnitrix karakterlerini ortaya çıkartabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder